poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Książeczka edukacyjna

W związku z wielkim zainteresowaniem filcową książeczką z imieniem (książeczka dla Mikołaja) postanowiłam przygotować nową. Tym razem bez imienia, za to z dużą ilości "zadań do wykonania".

Podczas pracy nad książeczkami mój trzyletni synek ciągle mi asystował. Bez przerwy chciał odpinać, przypinać i bawić się kolejnymi zadaniami. Musiałam mu obiecać, że dla niego też taką wykonam (tej, niestety, nie mógł dostać). 
Czuję jednak, że na jednej się nie skończy, bo młodszemu synkowi też się spodobała. Nie przypuszczałam, że będzie to w moim domu taki HIT! :)

Okładka
 Kolory (zapinane na guziki)

Liczby (kostki z narysowanymi liczbami wsuwane do kieszonek)
 Jeziorko z zamkiem błyskawicznym i but z sznurówką do nauki wiązania
Kształty (przypinane na rzepy)

1 komentarz:

  1. Ta książeczka to rewelacyjny pomysł:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz.