piątek, 22 lutego 2013

Nowość

Muszę się przyznać, że już dawno nie dostałam zamówienia, które sprawiłoby mi tyle trudności co "jeż anty-przeciąg". Cóż to takiego? Ano maskotka, którą można położyć pod drzwi, żeby w chłodne dni nie "wiało zimnem". 
Początkowo długo zastanawiałam się z czego go uszyć, a potem jak się do niego zabrać. Generalnie zabierałam się do niego jak, nomen omen, przysłowiowy pies do jeża :)

Jeżyk jest pokaźny, ma około 90 cm długości, uszczelni więc każde, nawet szerokie drzwi. Zobaczcie zresztą sami co to za stwór! ;)





Dodatkowo, ta sama klientka zamówiła filcowe imię dla synka, ale z tym nie miałam już najmniejszych problemów :) Zdjęcia umieszczam poniżej.







3 komentarze:

  1. Jeż jest świetny!!!Moja mała jest zachwycona:)Literki śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski ten jeż !!! u mnie w domu by się przydał :) choć podejrzewam, ze długo by nie poleżał pod drzwiami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz.