poniedziałek, 18 lutego 2013

Album ciążowy

Ostatnio kuzynka zamówiła u mnie album ciążowy. Jeszcze nie znają płci dziecka dlatego prosiła o kolory neutralne takie jak fiolet i zieleń. Wybrałam zestaw papierów UHK - Twins i muszę przyznać że świetnie mi się z nimi pracowało. Idealnie nadają się do prac związanych z dziećmi.

Album miał być podzielony na 3 trymestry, miał zawierać miejsce na zdjęcia mamy z brzuszkiem, zdjęcia USG i zapiski jakie przyszli rodzice będą chcieli zanotować w tym szczególnym czasie. Na ostatniej stronie przygotowałam miejsce na zdjęcie maleństwa i tagi z metryczką. Użyłam metryczki, którą kiedyś kupiłam w Wycinance, a pomalowałam ją fioletową farbą akrylową.

Myślę że się spodoba i wam, i kuzynce.























2 komentarze:

  1. Takiego połączenia kolorów nie spodziewałabym się w tym albumie, ale szczerze - efekt jest niezły, podoba mi się! I mogą nawet bliźniaki być różnych płci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jest piękny, jeszcze raz dziękuje kuzyneczko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz.