niedziela, 9 czerwca 2013

Pudełko z wózeczkiem

Już dawno zakochałam się w wózeczkach, które wkładane są do exploding boxów. No i w końcu taki powstał. 
Dostałam zamówienie na pudełko z okazji Chrztu Świętego. Pierwszy pomysł, który wpadł mi do głowy to właśnie taki wózeczek. Wózek miał posiadać prostą budkę, ale postanowiłam "podnieść sobie poprzeczkę". :) 

Oba pudełka zostały wykonane na bazach stworzonych przeze mnie od podstaw i ozdobione pięknymi papierami do scrapbookingu. Do wózeczka można włożyć mały prezencik lub podarunek pieniężny. Aby całość przypadkiem nie wypadła pudełeczka zostały związane wstążeczką.

 Mogę Wam tylko powiedzieć, że klientka była bardzo zadowolona.

Ręcznie robione pudełko na chrzest

Ręcznie robione pudełko na chrzest

Ręcznie robione pudełko na chrzest

Ręcznie robione pudełko na chrzest

Ręcznie robione pudełko na chrzest

Ręcznie robione pudełko na chrzest
Kolejne pudełko:
Ręcznie robione pudełko na chrzest

Ręcznie robione pudełko na chrzest

Ręcznie robione pudełko na chrzest

Ręcznie robione pudełko na chrzest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz.