środa, 5 czerwca 2013

Metkowanie

Już dawno chciałam nosiłam się z zamiarem wykonania kocyków z metkami.Ostatnio miałam chwilkę wolnego (sic!) więc powstało kilka kocyków plus dwie przytulanki. 
Co to jest i do czego służy? Zapytajcie niemowlaki, które odkrywają świat "ciamlając" i gryząc wszystko co wpadnie w ich małe rączki :)

Kocyki są wykonane z bardzo miękkiego materiału, a dodatkowo delikatnie szeleszczą podczas używania. Kolorowe metki, ze względów bezpieczeństwa, zostały do nich przyszyte wyjątkowo solidnie.
Kocyki są w dwóch rozmiarach 15x15 cm i 20x20 cm.

Ręcznie robiony kocyk z metkami

Ręcznie robiony kocyk z metkami

Ręcznie robiony kocyk z metkami

Ręcznie robiony kocyk z metkami

Ręcznie robiony kocyk z metkami

Ręcznie robiony kocyk z metkami

Ręcznie robiony kocyk z metkami

Ręcznie robiony kocyk z metkami

Ręcznie robiony kocyk z metkami

Ręcznie robiony kocyk z metkami

Ręcznie robiony kocyk z metkami
Ręcznie robiona przytulanka z metkami

Ręcznie robiona przytulanka z metkami

Ręcznie robiona przytulanka z metkami

1 komentarz:

  1. O właśnie taką szmatkę sensoryczną mam już nawet wykrojoną tylko czasu brak na zszycie. Mówię szmatkę ponieważ moja jest z materiału "nie kocykowego":} Twoje kocyki są śliczne:} bardzo mi się podobają. I poniższe zabawki również, proste w formie i oczywiście z metkami ulubionymi przez dzieci:}

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz.