czwartek, 9 maja 2013

Warsztaty dla dzieci

Całkiem niedawno zostałam poproszona o przeprowadzenie warsztatów artystycznych dla dzieci. Zaprosiła mnie zaprzyjaźniona szkoła w Rudniku. Jest to mała placówka prowadzona przez Stowarzyszenie, w którym działam również jako wolontariusz.

Warsztaty przeprowadziłam z grupą dzieci, które uczęszczają na dodatkowe zajęcia artystyczne. Podczas zajęć każdy uczeń wykonał etui na telefon komórkowy (jakże na czasie!). 
Byłam naprawdę pełna podziwu dla maluchów, które dzielnie nawlekały igłę (supełki wiązałam osobiście) i przyszywały guziki. Tylko czasem potrzebna była moja pomoc (zresztą, bardzo mała).

Pokażę Wam zdjęcie wszystkich prac jakie powstały podczas naszych wspólnych zajęć. Było naprawdę super! Świetnie bawiły się zarówno dzieci jak i ja :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz.