niedziela, 12 maja 2013

Domek dla architekta

Na początku muszę się pochwalić, że jestem z tego projektu baaardzo dumna.

Klientka zamówiła kartkę w kształcie domku. Miała to być kartka dla właściciela biura projektowego. Wymyśliłam exploding box z przykrywką w kształcie dachu. 

Dach okleiłam czerwonym filcem co doskonale imituje dachówkę. Całość domku okleiłam papierem z deskami, na trzech ścianach wkleiłam okno z firankami i kwiatami na parapecie. Na jednej ze ścian umieściłam drzwi, na których wisi tabliczka z nazwiskiem właściciela. 
W środku znajdują się ciekawe życzenia, na które pomysł zaczerpnęłam z internetu.









3 komentarze:

  1. Cudny domek!
    Bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle pomysłowa i bardzo starannie wykonana karteczka:)brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia:)

      Usuń

Dziękujemy za komentarz.