środa, 13 marca 2013

Twórczo

Ostatnio u mnie bardzo dużo się dzieje. Mam mnóstwo pracy i muszę przyznać, że się z tego cieszę. Mam wiele nowych, twórczych pomysłów tyle tylko, że zwykle brakuje mi na nie czasu. Czy ktoś wie jak można wydłużyć dobę (najlepiej bez utraty zdrowia :) )?

Dzisiaj chciałam pokazać wam kolejnego "anty-przeciąga", tym razem to jamnik. Uszyty został z miękkiego i cieplutkiego polaru.
Kolejna praca to filcowe imię dla małego Bazyla. Koleżanka prosiła o gałązkę z dowolnym dodatkiem więc wybrałam małpkę.
Trzecia praca to dosyć duża kartka torebka. Miała mieć odpowiednią wielkość, żeby do środka włożyć karnet formatu 10x15 cm. Troszkę się nad nią napracowałam, ale uwielbiam takie twórcze wyzwania. Papier jakiego użyłam to Namiętność Crafty Moly.






4 komentarze:

  1. Fajny jamniczek, pomysłowo-jak jest praca to cieszy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jamniczek rozłożył mnie na łopatki!Jest kapitalny!Śliczności♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jamnik ♥♥ świetny pomysł. Zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz.