poniedziałek, 19 listopada 2012

Wyróżnienie

Ale jestem zaskoczona.
Dostałam wyróżnienie od ani121971. Dziękuję bardzo Aniu.

Zasady tego wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


 Oto pytania Ani i moje odpowiedzi:
1.Truskawki czy czereśnie? - truskawki
2.Opera czy operetka? - operetka
3.Rower czy motor? - rower
4.Szydełko czy druty? - szydełko
5.List czy sms? - list
6.Horror czy komedia? - komedia
7.Plecak czy walizka? - plecak
8.Rock czy techno? - rock
9.Miasto czy wieś? - wieś
10.Żółty czy zielony? - żółty
11.Twoje marzenie? - domek z białym płotkiem :)

A oto moje pytania:
1. Banan czy kiwi?
2. Sernik czy makowiec?
3. Kiełbasa czy parówka?
4.Kakao czy mleko?
5.Zima czy lato?
6.Góry czy morze?
7.Plaża czy zwiedzanie?
8.Szczur czy mysz?
9.Gumisie czy smerfy?
10.Wymarzona podróż?
11.Ulubiona książka?

Wyróżniam blogi:
1. Magazyn Towarów Niemasowych
2. Made by Ola.H.
3. Mój kolorowy świat
4. Francesca i jej wolna chwilka
5. Moje anielskie skarby
6. Rozmaitości u Atiny
7. Miesz-Anka wy-Tworów prze-Różnych
8.Mój mały świat
9.Pracownia rękodzieła -hand made by AR
10. Mój relaks -papier, klej i co tam mam...
11. Choco passion

Zapraszam po wyróżnienia, a wszystkich innych do odwiedzania tych blogów.

Pozdrawiam serdecznie.

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie !Zulcia ja mało chodzę po blogach muszę trochę pogrzebać w sieci a to potrwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. :)Podałaś odpowiedzi tak jak ja:)Mamy ze sobą sporo wspólnego:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie :o)
    Już wyróżniłam kolejne blogi :o)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:) Nie bawię się w takie rzeczy więc mam nadzieję, że się nie obrazisz gdy nie zadam pytań itd?:) Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz.